PENGURUSAN VS KOMUNIKASI


ARGHH... tarikh hampir dekat ni,saban hari aku menunngu bila la nak muncul supaya aku dapat melepaskan segala amanah yang diterima,MEmang terkejut tapi aku harus belajar menerimanya,Tarikh 21 sentiasa menjadi sejarah pertama hidupku mmgang amanah ini
Bila nak bertolak ni??sahabatku bertanya,Kita bertolak mlam dan mngkin sampai pagi,OWHH,Masing2 sahabat dgn tugas yang dmaklumkan sebelum ini,Aku ada ingatkan sahabtku dgn diri aku sendiri dgn ayat ini:
Anak:Abah2 apa 2 program yang nak kita ikut ini?
Ayah:Entahlah nak,ianya kursus tambah ilmu agama kot,tapi guru abah cakap kalau nk join kena betulkan niat dulu,baru betul,
Anak:Betul,Betul,Betul....


Selepas macam2 arahan yg dberi untuk smpai ke tempat ini,Ada seorang sahabat yg menanyakan padaku yang mmng mencuit hatiku,"Ana pening la,sebab banyak sangat mazhab yg kena ikut untuk smpai tmpt tu".Aku tahan ja dlm hati,tp lepas pnjlsn rasanya dah settle tp rupa-rupanya ada shabat lain yg agak marah dgn aku sebab x rancang dgn seeloknya,x pa ,aku trima ja,

Panjang lagi ni yang nak aku singkapkan kaat sini yang pasti ada banyak crita dan hikmahnya,TRUSKAN MENGIKUTI CRITA INI>>>>>

Sekiranya artikel ini ada MANFAAT

Kongsi Catatan Ini

Comments

2 comments:

  1. ana rse mcm knal je shbat enta yg terikut byk mazhab tuh.
    tulah kelemahan kita, masalah komunikasi n salah phm yg slalu jd
    min ckp lain, mat ckp lain.
    solusinye?
    1 pihak je ckp, 1 pihak lg dgr
    vice versa

    ReplyDelete
  2. kita perlukan seorang ketua untuk lead.barula tak terjadi masalah banyak mazhab.xsabar nak tunggu cerita seterusnya

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Followers