Part 2!

Terima kasih kepada sahabat2 yg mmberi komen yg mantap,genap sudah 10 hari ia berlalu,tapi masih lagi ana mahu ungkapkan dalam ruang ini,Sesampainya di tempat program,ana dimaklumkan ada masalah lagi,ARGHh,apa lagi ni,"desir dalam hati aku,bukankah semuanya dah diuruskan,",kita ada masalah terlebih penceramah la,kata seorang sahabat kepadaku,AIK, selalunya susah nak dapt penceramh dlm waktu 'kritikal' ni,tp kes ni mmng pelik,Setelah dikaji,ianya berkaitan dgn masalah KOMUNIKASI juga.Relak dulu,masalh ni boleh settle punya,ada sahabat ana di universiti bg pesanan,kalau kita ada apa2 masalah,kita kena jumpa Allah dulu,sebagai contoh,jika kita sakit gigi,bukannya trus kita pergi jumpa doktor gigi,tp kita kita jumpa Allah dulu,macam mana tu???sekurang2nya solat la 2 rakaat dulu,ngadu la kat Allah dulu,trima kasih syeikh krana igtkan aku,waktu mengimbau semula dialog dgn dia dulu.STOPPPP>ada tak kita buat macam tu???,kadangkala lita gagaal,mmang benar kadang2 diri ini bila diberi nikmat rasa best ja kan,x payah nk pikiq Allah sgt,tapi kalu dah Allah uji kita sket,baru la nkmenangis la,nak buat ibadat sungguh2,AStaghfirullah halngazim,

ISHH,Apasal ana dok mrapu banyak ni,fokus balik crita,kesian sahabat nak baca ni,OK
Macam mana dgn penceramah ni???macam ni la kita bermusyawarah dulu la,Alhamdulillah,ALlah selesaikan masalah itu,pusing sana,pusing sini,telefon sana,telefon sini,akhirnya bab ni selesai,Ini la antara kebaikan dan hikmah kita bersyura,dalam masa yg singkat itu,memang ana rasa macam x ada prasaan,macam bukan maslah besar,ana nak maklumkan kpd semua sahabat rahsia terbesar dalam diri sejak dlantik jwatan ni yang x pernah diberitahu kepada sesiapa pun,NAK TAHU X?Ada sambungannya..............TERUS IKUTI>>OPPS....banyak2 kan berzikir,La Tahzan.

Sekiranya artikel ini ada MANFAAT

Kongsi Catatan Ini

Comments

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Followers